Welkom

Welkom! Ik ben Stefaan Vercamer uit Oudenaarde – Ename.

Het provinciaal CD&V-partijbestuur vroeg mij om van op de 4° plaats op de Kamerlijst mee te doen aan de komende federale verkiezingen van 10 juni 2007. Ik heb ja gezegd en met veel overtuiging wil ik met mijn medekandidaten, familie en vrienden hard werken om er voor te zorgen dat na 10 juni het beleid verandert.

Hier wil ik jullie laten kennismaken met mezelf en mijn ideeën.

We proberen het zo actueel mogelijk te houden en hopen dat je er iets aan hebt. 

stefaan_website1.jpg

Stefaan Vercamer

9 Reacties to “Welkom”

  1. Vercamer Bieke Says:

    Stefaan,

    Ik wens je veel succes en hoop dat je erbij bent want ik weet zeker dat je het ‘goed’ zult doen!
    Je zus
    Bieke

  2. stefaanv Says:

    Dankjewel. ik doe mijn best en God de rest.
    Stefaan

  3. jozef Says:

    Hallo
    Kaartjes goed ontvangen en al aan het mondeling verspreiden bezig.
    Succes verzekerd.

  4. Rudi Says:

    dag Stefaan ….

    Proficit met de site …. ziet er toch al een stuk overzichtelijker uit ,
    Caroline vraagt me of er nog iets moet aangepast worden ???
    bvb je dagelijkse nieuwsteksten op een aparte bladzijde …en niet op je startpagina…. of verkies je het op de manier zoals het nu is ???

    vr gr
    en veeeeeeeeeel succes

    Rudi

  5. luc Says:

    veel succes ,
    vergeet niet didier te voorzien van het nodige

    vele groeten

    en geef er een lap op

  6. gilbert Says:

    Beste stefaan.

    Proficiat met je side. Veel succes en de komende weken wens ik je vele lieve, deugddoende ontmoetingen.

    Veel geluk

  7. koen albregts Says:

    hallo stefaan,

    ziehier enige aanmoediging uit Limburg. De Oost-Vlamingen spreken wel sneller dan wij, maar wij hebben een betere zang!

    succes!

    Koen

  8. jacqui Says:

    Hallo Stefaan proficiat je moet het maar doen
    ik hoop dat je het haalt
    op mij kan je rekenen , ik zal aan je denken op 10 juni
    je bent van mij zeker van 2 stemmen

    en met onze pieter aan uw zijde moet dat zeker lukken
    daarvoor mijn oprechte steun er moeten daar eens andere mensen
    aan het beleid staan, want met deze wat we nu hebben gaan we
    zeker geen goede toekomst tegemoet

    MVG

    JACQUI

  9. Patrick Mylle Says:

    Veel succes met je site en met je campagne Stefaan, op deze zonnige zondagemorgen waarop Yves aankondigde dat hij zich, zoals gehoopt door de vele CD&V-ers volop in de verkiezingsstrijd werpt.
    CD&V Sint-Lievens-Houtem steunt jou, Pieter, Yves en uiteraard ook alle andere CD&V-kandidaten.
    SAMEN gaan WIJ ervoor op 10 juni!!!

    Groeten

    Patrick

Geef een reactie

