Loop je nog?

Heel wat mensen vragen mij hoe  het zit met mijn loopactiviteiten. Waarschijnlijk willen ze dan beleefd zeggen “Stefaan, je bent waarschijnlijk een paar kilootjes bijgekomen?”. Ik loop inderdaad voorlopig wat minder, maar ik mag toch niet klagen over de conditie. Vorige week zaterdag liep ik de jogging mee van onze club in Zwalm. Ik koos voor de 5 km en ben binnen gekomen in een tijd van 25′ 05″. Ik moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat het geen volle 5 km was (ik denk zo’n 4.8km). Op de korte afstand lukt het dus nog wel een beetje, maar ik zal mijn trainingsritme toch weer een beetje moeten opdrijven om de laatste vrijdagavond van september een goede tijd neer te zetten op de 9 km van de KBO-loop in Oudenaarde ( Katholiek Basisonderwijs).

Geef een reactie

