Hard werken moet ik zelf doen. Opdat de mensen zouden weten wat ik doe: daar heb ik hulp bij nodig, vooral van de media.

Woensdag 24 oktober had ik een informele persbabbel met de journalisten uit de regio. Zowat alle kranten met regionaal nieuws, de regionale weekbladen en AVS waren present. Het was enerzijds een terugblik op mijn eerste 136 dagen als parlementslid en anderzijds ook de blik vooruit op hoe ik het wil aanpakken, waar en wanneer ik bereikbaar ben, de organisatie van mijn secretariaat en natuurlijk ook de voorstelling van medewerkster Eva Desloovere die de perfecte gastvrouw was die middag.

Diezelfde avond zond de regionale televisiezender AVS een portret uit in “Kiosk”, te zien in de regio Oudenaarde-Ronse-Deinze. Het is nog even wachten op de link via dewelke dit stukje beeldmateriaal kan worden bekeken. De info die ik aan de journalisten ter beschikking stelde vinden jullie via onderstaande link terug. Vanaf november organiseer ik ook tweewekelijks mijn spreekuren op zaterdag.Elke 1° en 3° zaterdag van de maand hou ik spreekuur van 9u tot 10u in het secretariaat, St.- Walburgastraat 11 te 9700 Oudenaarde (vlakbij de markt, achter de St.- Walburgakerk). De eerste keer dus op zaterdag 3 november.

Op vraag van de vrienden van de regio Aalst overweeg ik om misschien ook in het Land van Aalst een spreekuur te houden. Van zodra daarover een beslissing is genomen laat ik het jullie weten.

Enkele mijmeringen: “Ik heb mijn draai gevonden, nu nog mijn bodymassindex” (informatie voor journalisten): Download in MS-Word formaat of PDF-formaat.

Eén reactie to “Hard werken moet ik zelf doen. Opdat de mensen zouden weten wat ik doe: daar heb ik hulp bij nodig, vooral van de media.”

  1. Gugg Says:

    Of je de solidariteitspetitie steunt, vraag ik nu al voor de derde keer.

Geef een reactie

