CD&V-fractie – FC Parlement 3 – 10

Je gelooft het of niet, maar zaterdagvoormiddag hebben we met een zestal CD&V-Kamerleden (Pieter De Crem, Raf Terwingen, Peter Leyman, Michel Doomst, Jef Vandenbergh en uw dienaar uiteraard), aangevuld met fractiemedewerkers, lokale cd&v-mandatarissen en oudere en jongere voetballers van Aalter een “matchke” gespeeld tegen FC Parlement. Pieter De Crem was gastheer en ik kon mijn ogen niet geloven toen ik hem zelfs op een bal zag shotten. Die mannen van FC Parlement (personeel die in de Kamer werkt) spelen regelmatig een match. Juist, we maakten geen schijn van kans. De uitslag bevestigt dat. Toch was het een toffe bedoening met aansluitend mekaar wat beter leren kennen bij een frisse pint in het supporterslokal van Eendracht Aalter. Maar geloof me, eens de 45 voorbij is dat  liedje van Peter Koelewijn  echt wel zéér herkenbaar: “Je wordt ouder papa”. Eens te meer ben ik ervan overtuigd dat ik tijd moet blijven vrijmaken voor het lopen. Dat heeft bovendien als voordeel dat jer er geen blauwe plekken aan overhoudt.  

ploeg2.jpg

Geef een reactie

