Zalig Kerstfeest !

Gisteren hebben we na een lnage dag van vergaderen in het Parlement de nieuwe regering ad interim het vertrouwen gegeven. Ik deed dat met een dubbel gevoel:

– met de dood in het hart omdat Verhofstadt deze regering leidt. Niemand zal het me kwalijk nemen dat ik daar niet al te veel vertrouwen in heb.

– hoop op iets beters na 23 maart. Dan moet volgens afspraak Yves Leterme premier worden en zou er een voorstel op tafel moeten liggen met daarin de afspraken over de staatshervorming en een sociaal-economisch programma met daarin de accenten van ons programma waarmee we naar de kiezer zijn getrokken.

Vandaag was ook een deugddoende dag. Zoveel mensen die zich met het Zuiden solidair verbonden voelden en mee deden met de actie van Studio Brussel. 3.353.000 euro bijeen brengen is een prestatie, maar is vooral hoopgevend. We hebben hier ook allemaal mee geleefd, mee gedaan en mee gevolgd. Heel tof om zo Kerstavond te beginnen.

Aan iedereen een Zalig Kerstfeest en deugddoende momenten met gezin, familie en vrienden!  

3 Reacties to “Zalig Kerstfeest !”

  1. erik.bouckaert Says:

    ik hou eraan je proficiat te wensen met je site . Hij is niet flashy, maar eenvoudig en in zeer bevattelijke taal . Erg leesbaar , een dikke proficiat en een mooi 2008 toegewenst .
    erik

  2. stijnvercamer Says:

    Ook van ons een schitterend 2008 toegewenst, nonkel! Ook voor je gezin natuurlijk.

  3. Guy Coens Says:

    Voor mij is dat nieuw. Verslag van dagelijkse bezigheden geven, hoed af. Ik wist niet dat de volksvert.zo een druk leven hebben. Waarschijnlijk zijn ze niet allemaal zo actief met politiek bezig. Goed werk, maar eigenlijk Stefaan had ik niet anders van je verwacht.
    Nog een goed jaareinde .

Geef een reactie

