Meiavondfeest 30 april 2008

Mijn broer Sander Vercamer, Gedeputeerde voor de provincie Oost – Vlaanderen, houdt naar goede gewoonte ook dit jaar weer op 30 april zijn alom bekende meiavondfeest. Aangezien ik het afgelopen jaar de kans kreeg om zelf mijn eerste politieke stappen te zetten als volksvertegenwoordiger, hebben Sander en ik besloten het meiavondfeest samen te organiseren.

De avond bestaat uit twee delen die naadloos bij mekaar aansluiten: 

  1. Om 19u30 starten we met een feestmaaltijd waarvoor we vragen op voorhand te reserveren.
  2. Hierbij aansluitend start om 21u het jaarlijks bal.

Jullie zijn uiteraard allemaal van harte welkom. 

Reserveren voor de feestmaaltijd kan tot en met 25 april door 15 euro te storten op rekeningnummer 890-3140471-30 (deelnemers aan de feestmaaltijd hebben uiteraard gratis toegang tot het bal) .Kan je niet naar de feestmaaltijd komen, maar wel naar het bal dan betaal je 5 euro in voorverkoop en 6 euro aan de kassa. 

Sander en ik hopen jullie daar massaal te kunnen ontmoeten, het wordt ongetwijfeld een onvergetelijk avond! 

Contact: 

Alexander.vercamer@oost-vlaanderen.be 
Stefaan.vercamer@dekamer.be 
Secretariaat: 09/267 81 28

Geef een reactie

