Zondag 25 mei de 20 km van Brussel. Ik loop mee voor het goede doel.

Samen met Minister-President Kris Peeters, een paar collega’s uit het Parlement en ook onze schepen van de stad Oudenaarde, Pieter Orbie loop ik zondag de 20 km van Brussel mee. Nee, ik ga niet voor een wereldtijd, de 20 km vlot uitlopen is voor mij al goed. Alhoewel ik toch wil proberen om onder de 2 uur te blijven. De trainingen waren de laatste weken iets te onregelmatig en mijn overtollige kilo’s ben ik ook niet meer kwijt geraakt. Toch start ik met veel enthousiasme omdat we zondag ook lopen voor het goede doel. Met onze prestatie in de 20 km steunen we de Belgische vereniging voor strijd tegen mucoviscidose. Mucoviscidose is een erfelijke ziekte waarbij taai slijm de ademhaling en spijsvertering blokkeert. Zonder een dagelijkse tijdrovende en dure behandeling zouden mucopatiënten stikken. 
 
Steun onze sportieve prestatie, want we mikken op een totaalbedrag van 2 500 euro!
Wie ons goed doel een financieel steuntje wilt geven stuurt een mailtje naar stefaan.vercamer@dekamer.be of neemt telefonisch contact op (0496/29 94 29).
Kunnen sponsors ook een fiscaal attest krijgen? Jazeker, bij giften van minstens 30 euro sturen we de gegevens van de sponsor door aan de Vereniging tegen mucoviscidose.   
 
Mijn laatste trainingsweek:
– vorige vrijdag nog 15 km afgehaspeld
– zaterdag een goeie 10 km gelopen in Ouwegem
– maandag  6 km gelopen
– donderdagmorgen probeer ik nog wat te lopen
– vrijdag nog even loslopen
– zaterdag rust
– zondag om 15u start in het Jubelpark
 

Geef een reactie

