Opdracht volbracht!

Het was eens iets anders. Met Kris Peeters en zijn Nederlandse collega-minister de 20 km van Brussel lopen. Het weer was zwaar, zwoel, zon, weinig zuurstof in de lucht. Vooral de eerste 10 km was afzien. Ik liep om binnen de 2 uur toe te komen. Op km 10 zat ik perfect op schema. Tussen 10 en 14 km was het op karakter lopen en eens de 15 km gepasseerd begon het weer wat beter te vlotten. Tijdens de klim naar het einde kreeg ik er zelfs meer dan zin in en kon ik mijn achterstand op het 2-uur-schema opnieuw goed maken. Ik kwam uiteindelijk binnen in 2u03’.

           

Geef een reactie

