Feesten

Ik maak nu echt wel een feestwekend mee.  Gisterennamiddag is de dochter van mijn broer getrouwd en we hebben nog eens een oerdegelijk trouwfeest van weleer mee gemaakt. Tot in de vroege uurtjes. Deze namiddag staat er nog een gouden jubileum op het programma, de kermis in  Welden, de Statiefeesten in St Denijs Boekel, een eetsfestijn van “het muziek” in Zingem en ik sluit de dag af op de festivalweide van Feest in het Park. Morgenvroeg leg ik er nog eens de pees op voor een lange duurloop van een 18km. Daarna nog even langs gaan bij de jumping van Mater en een aperitief in het Liedtspark, om vervolgens met zevenmijlslaarzen naar Elversele te rijden voor een huwelijksverjaardag van een bevriend koppel. Ik sluit morgen opnieuw de dag af op de festivalweide (ARNO komt!) samen  met mijn broer. En maandag kijk ik uit naar de thuiskomst van onze dochter uit de Verneigde Staten.

Geef een reactie

