Lochristi blogt

lochristilut_0425
Vrijdagavond had ik ingepland als een avond voorbehouden voor de streek boven Gent. Ik had tijdens mijn campagne daar ook heel veel steun gekregen en trok vrijdagavond dus naar de nieuwjaarsrecepties daar. Eerste halte was Lochristi. Veel volk met Mieke Van Hecke, broer Sander, nicht Rita met Georges, collega uit de senaat Paul Vandendriessche, mensen die ik leerde kennen tijdens de bijeenkomst van de senioren van een tiental dagen terug, de voorzitter, de secretaris, bestuursleden, raadsleden, militanten en supporters en… Lut. Zij is de fotografe van dienst voor “Lochristi blogt”.  In Vlaanderen blijkbaar de meest gelezen blog van het Nieuwsblad. Ze belooft me een foto digitaal door te sturen en hier  heb je hem dan: samen met de voorzitter van CD&V Lochristi. Andere foto’s en en nieuws over Lochristi op http://nieuwsblad.typepad.com/lochristi.
Ik was die avond ook nog in Waasmunster waar ik samen met de ouders en nonkel en tante van schoonbroer Geert en zus Tonia en met veel aanwezigen luisterde naar het verhaal van Miet en Wilfried.
Met mijn persoonlijke GPS-on-line Karel geraakte ik toch waar ik moest zijn in Zele. Daar had Hans Knop voor pizza’s gezorgd en ontmoette ik nog heel wat mensen. Velen had ik leren kennen tijdens de campagne. Het was een tof weerzien met heel veel supporters zoals Maria Verheirstraeten, de familie Colman-Vandamme, de voorzitter van CD&V Zele en zijn ploeg en vooral ook de ganse Jongerenploeg van Zele. Jammer genoeg geraakte ik niet meer in Wetteren wegens een te gevorderd uur. Dat is dan voor een volgende gelegenheid.

Geef een reactie

