Eerste foto’s van het meiavondfeest. Dank aan alle aanwezigen.

Het was donderdagavond warm en er was veel volk in Wachtebeke. Van harte dank aan de 1200 mensen die naar ons feest afzakten. Ook een spcecial woordje van dank aan de mensen uit de Vlaamse Ardennen die het er voor over hadden om de ganse provincie te doorkruisen om er bij te zijn.

Hier onder de eerste foto’s. Van zodra ik de andere sfeerfoto’s binnne heb voeg ik ze toe.

Voor Sabine  die een jaar bij mij meedraaide en voor Kaat die sedert januari deeltijds meewerkte was donderdag meteen ook hun laatste officiële werkdag. Uiteraard kon een bloemetje niet mankeren. Het was heel tof samenwerken met hen. Ze hebben het beste van zichzelf gegeven en ik ben hen dan ook dankbaar voor zoveel inzet, engagement en werkkracht. Ik wens hen het allerbeste toe bij de verdere uitbouw van hun loopbaan en gun hen van harte eerst wat rust. Bedankt Sabine en Kaat! Maandag 4 mei begint Bert Segier ter vervanging van Sabine en Kaat.

Voor Sabine die een jaar bij mij meedraaide en voor Kaat die sedert januari deeltijds meewerkte was donderdag meteen ook hun laatste officiële werkdag. Uiteraard kon een bloemetje niet mankeren. Het was heel tof samenwerken met hen. Ze hebben het beste van zichzelf gegeven en ik ben hen dan ook dankbaar voor zoveel inzet, engagement en werkkracht. Ik wens hen het allerbeste toe bij de verdere uitbouw van hun loopbaan en gun hen van harte eerst wat rust. Bedankt Sabine en Kaat! Maandag 4 mei begint Bert Segier ter vervanging van Sabine en Kaat.

Samen op de foto met de medewerk(st)ers van het secretariaat van Sander en van de CD&V van Heusden.

Samen op de foto met de medewerk(st)ers van het secretariaat van Sander en van de CD&V van Heusden.

 

Er waren donderdagavond ook heel wat kandidaten voor de Vlaamse en Europese verkiezingen aanwezig. De inzet van de komende verkiezingen is groot. De grootste partij is na 7 juni aan zet en levert de Minister-President. We moeten er alles aan doen om de grootste partij te blijven. Dit kan maar dankzij de massale steun van de kiezer. Ik zelf sta nu niet op delijst maar wil me de komende 34 dagen hard inzetten om samen met onze militanten en sympathysanten  mee de baan op te gaan om de mensen te overtuigen voor de Christen-Democraten te stemmen op 7 juni.

Er waren donderdagavond ook heel wat kandidaten voor de Vlaamse en Europese verkiezingen aanwezig. De inzet van de komende verkiezingen is groot. De grootste partij is na 7 juni aan zet en levert de Minister-President. We moeten er alles aan doen om de grootste partij te blijven. Dit kan maar dankzij de massale steun van de kiezer. Ik zelf sta nu niet op delijst maar wil me de komende 34 dagen hard inzetten om samen met onze militanten en sympathysanten mee de baan op te gaan om de mensen te overtuigen voor de Christen-Democraten te stemmen op 7 juni.

Geef een reactie

