Boeiend gesprek met de leerlingen van de provinciale school!

 

PIVA

Dinsdagmorgen was ik te gast bij het Provinciaal Instituut Vlaamse Ardennen ( de provinciale school in Oudenaarde). Ik had als opdracht gekregen met de leerlingen in gesprek te gaan over “de “politiek” en hun het leven en het werk van een parlementslid te schetsen. Ik hoop dat ik hen een wat genuanceerder beeld heb kunnen bijbrengen over het werk dat wij doen en dat ze overtuigd zijn van het belang van hun stem op 7 juni.
Voor mij was het alvast een boeiende ervaring. Uiteraard mocht de groepsfoto niet ontbreken.
Met dank aan de begeleidende leerkrachten en de directie voor het initiatief.

Geef een reactie

