Vakantie!

hawaii-beach_hammock

Zo, het parlementair reces en de bijhorende komkommertijd zijn weer aangebroken.

Dit betekent ook voor mij het een beetje rustiger aandoen en  genieten van familie, vrienden en hopelijk ook van het mooie weer.🙂

Volgende week zijn we een paar dagen aan zee. We zullen het nu dus eventjes wat kalmer aandoen -op politiek vlak dan- om  er daarna  weer met volle motivatie en overtuiging tegenaan te gaan!

Ondertussen blijf ik volop trainen voor mijn marathon (dagboek te volgen op mijn webpagina “sport”.

Ik wens jullie van harte een aangename, warme en boeiende vakantieperiode toe en… tot zeer binnenkort!

        margarita-cartoon

Geef een reactie

