Er even uit naar de Belgische Kust

Morgen zaterdag vertrekken we voor een paar dagen naar zee. Ik ga daar vooral lezen. Ik heb drie thrillers mee en “Duizend schitterende zonnen” van Khaled Hosseini. De Vliegeraar van dezelfde auteur durf ik iedereen aanbevelen. Naast lezen hebben we ook het voornemen om veel te fietsen en uiteraard komt daar voor mij ook lopen bij. Volgende week heb ik een rustige trainingsweek: slechts vier trainingen waarvan één 20 kilometer. De andere drie telkens rond de 10 km. Dagboek van mijn  voorbereiding te volgen op deze website op de webpagina “sprt”. 

Volgende week zaterdagmorgen ga ik met mijn kompaan van de fietstocht naar Compostella, Karel, eens goed fietsen in de Vlaamse Ardennen. Op het programma voorzie ik alvast: de Oude Kwaremont, de Patersberg, de Koppenberg, de Varent, de Volkemgemberg en de Wolvenberg. Dat moet een goede voorbereiding zijn op onze verdere tocht naar Compostella. Op 16 augustus vertekken we weer voor een week. We vertrekken waar we de vorige keer gestopt zijn: in het centrum van Tours en we willen een vijf à zes dagen later eindigen over de Pyreneeën in Spanje.  We zijn er wel nog niet goed uit of we de gemakkelijke col of een iets zwaardere col zullen doen om de Pyreneeën over te geraken. . .

Geef een reactie

