Impressies van de Feeste t’ Ename

De Feeste t’ Ename was dit jaar opnieuw een ongelooflijk succes. Ook de weergoden zijn ons een gans weekend goed gezind geweest, waarvoor dank! Hieronder enkele impressies van ‘mijn’ Feeste t’ Ename:

Zaterdag liep ik de loopwedstrijd van 11,5 kilometer mee. Didier Van Steenbrugge liep een hele tijd met me mee en mede dankzij mijn ‘haas’ slaagde ik er in om binnen het uur (59’47”) aan te komen.

090808_Loop Ename8

Tijdens de jaarmarkt op maandag reikte ik enkele bekers uit, waaronder die voor “dagkampioen van de boerenpaarden”.

untitled

Elk jaar opnieuw zijn er ook originele straatacts van lokale groepen. Dit jaar werd er onder andere een beenhouwerij/kapperszaak van uit de jaren stilletjes voor één dag weer geopend. Ook ik werd door de kapper (of was het de beenhouwer?!) onder handen genomen.

090810_Feeste 't Ename2

Graag wil ik via deze weg ook nog eens mijn appreciatie uitdrukken ten aanzien van het Feestcomité en alle andere vrijwilligers, die er dit jaar opnieuw in slaagden een prachtige weekend te bezorgen aan alle inwoners van Ename en omstreken!

Geef een reactie

