Te gast bij Annick Willems, burgemeester van St Laureins

Zaterdagavond wasik samen met Veli Yuksel  (net verkozen Vlaams parlementslid uit Gent) te gast bij de burgemeester van St Laureins. Annick heeft me enorm gesteund tijdens mijn campagne van 2007 en ik ging dan ook met veel plezier naar haar feest. Er was heel wat volk en ik leerde er toffe mensen kennen. Ik ga zeker nog terug naar St Laureins en dan moet ik zeker tijd maken om even langs te gan bijn de "roste muis" hebben ze mij daar gezegd.

Zaterdagavond was ik samen met Veli Yuksel (net verkozen Vlaams parlementslid uit Gent) te gast bij de burgemeester van St Laureins. Annick heeft me enorm gesteund tijdens mijn campagne van 2007 en ik ging dan ook met veel plezier naar haar feest. Er was heel wat volk en ik leerde er toffe mensen kennen. Ik ga zeker nog terug naar St Laureins en dan moet ik zeker tijd maken om even langs te gaan bij de "roste muis" hebben ze mij daar gezegd.

Geef een reactie

