Tussendoor

Vandaag kreeg ik vier foto’s toegestuurd. Twee van collega Gerald Kindermans (tevens burgemeester van Heers – u wel bekend van “katarakt” – en ook nog een verwoed fotograaf) en twee van Luc Schouppe (vriend en collega-loper bij de joggingclub in Zwalm). Hieronder zie je drie van de vier foto’s. De vierde heb ik op mijn sportpagina gezet.

Genomen bij de laatste doortocht bovenop de laatste helling tijdens de halve amrathon in Zwalm (1u56'). Ik hoop zondag op een goeie dag en zou graag onder de 4u15' blijven in de marathon van Keulen.

Genomen bij de laatste doortocht bovenop de laatste helling tijdens de halve amrathon in Zwalm (1u56'). Ik hoop zondag op een goeie dag en zou graag onder de 4u15' blijven in de marathon van Keulen.

 

We bezochten ook de vzw "De stenen muur". Je ziet het goed: ik heb geen glas, want ik hou het sober tot na de marathon van Keulen (nu zondag).

We bezochten ook de vzw "De stenen muur". Je ziet het goed: ik heb geen glas, want ik hou het sober tot na de marathon van Keulen (nu zondag).

 

 

Kiekje genomen in Wezemaal bij burgemeester en CD&V-senator Dirk Claes.

Kiekje genomen in Wezemaal bij burgemeester en CD&V-senator Dirk Claes.

Geef een reactie

