Keulen, We Did It!

Marathon Keulen025

Het is ons gelukt!

Samen met mijn collega’s Raf Terwingen en Roel Deseyn liep ik gisteren de Marathon van Keulen. Voor mij persoonlijk was het mijn tiende marathon. Ik heb er opnieuw ongelooflijk van genoten! Het is natuurlijk een serieuze afstand en na iets meer dan 42 kilometer is het vatje van iedereen dan ook bijna leeg.  

Ik ben ook uiterst tevreden met mijn tijd: 4:06:39! Zoals ik had verhoopt blijf ik  onder mijn doelstelling, namelijk 4:15:00 . Mijn collega Raf Terwingen deed het – met zijn jongere benen natuurlijk – nog een stukje beter met een schitterende tijd van 3:26:57! De tijd van collega Roel Deseyn (5:10:26) was bijzaak. Hij liep de marathon volledig uit en dat is natuurlijk al een prachtprestatie op zich.

De streekgenoten die  meeliepen deden het ook zeer goed. De gebroeders De Ketelaere uit Nazareth  liepen de marathon uit in een tijd van rond de 2u30. Annemie, met wie ik tot kilometer 35 heb kunnen meelopen, kwam binnen in 4u02 en Dieter Boullart uit Oudenaarde (maar samen met meij ook aangesloten bij Joggingclub Zwalm) deed er 4u10 over.

Het werd een prachtige dag gisteren en ik wens dan ook  iedereen te danken die me de voorbije maanden steunde en met wie ik samen getraind heb. Samen hebben we dit gerealiseerd. 

Het spreekt voor zich dat je me de komende weken iets minder zal zien lopen doorheen de Oudenaardse straten…🙂

Op bovenstaande foto zie je me net na de aankomst nadat  ik mijn medaille gekregen had. Met dank aan de fotograaf van dienst Peter, de man van Annemie.

4 Reacties to “Keulen, We Did It!”

  1. erik bouckaert Says:

    stefaan,

    schitterend gedaan , ik ben daar ietwat jaloers op , maar het zal me misschien aanzetten om terug wat harder te trainen.

    nogmaals proficiat
    grt erik

  2. Guy en Hilde Says:

    Hello Stefaan,

    Well done man !

    Gefeliciteerd met je prestatie. Een heel mooie tijd siert je 10e marathon. Tof te weten dat het joggen mensen echt gelukkig kan maken, iets wat ikzelf ook telkenmale ervaar.

    Vele groetjes,

    Guy Hilde

  3. Maxime Matton Says:

    Mooi gedaan, Stefaan. Ik zou zeggen : op naar de volgende! Sportieve groeten. Maxime Matton. Ps. Keulen is tot nu toe de enige marathon die ik liep (1999). Mijn tijd : 4u37min. . Vooral de laatste 10 km wilden maar niet vlotten. De man met de hamer… of ben jij die niet tegenkomen?

  4. Maxime Matton Says:

    Mooi gedaan, Stefaan. Ik zou zeggen : op naar de volgende! Sportieve groeten. Maxime Matton. Ps. Keulen is tot nu toe de enige marathon die ik liep (1999). Mijn tijd : 4u37min. . Vooral de laatste 10 km wilden maar niet vlotten. De man met de hamer… of ben jij die niet tegengekomen?

Geef een reactie

