Wat brengt 2010?

Aan iedereen een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst!
Een goeie gezondheid en veel deugddoende momenten met familie en vrienden.
Ik neem me voor om jullie in 2010 via deze website te blijven informeren over mijn activiteiten. Ik zal ook mijn sportpagina up to date houden, want in 2010 wil ik de laatste 900 kilometer naar Compostella fietsen en in september zou ik de marathon van Berlijn willen lopen met als doel een laatste keer onder de 4 uur aan te komen.
Maandag start mijn nieuwe medewerker: Mathieu Mas uit Oudenaarde. De vorige medewerker, Bert Segier, kreeg een aanbod als beleidsmedewerker bij de nieuwe Député in West-Vlaanderen (zij zijn ook streekgenoten). Ik wens hem alle succes toe.
Volgende week starten we ook al direct met het commissiewerk in Brussel en op 18 en 19 januari leid ik een parlementaire delegatie die op officieel bezoek gaat naar Polen. De week er op brengt de Belgische regering dan een officieel bezoek aan Polen.
Voilà, we zijn weder vertrokken voor een jaar. Nu nog hopen dat Jean-Luc Dehaene in zijn missie slaagt om voor B-H-V een oplossing te vinden en we zullen de rit misschien volledig kunnen uit doen tot juni 2011.

Geef een reactie

