Het laatste januari-weekend

Zaterdag 30 januari 

Zaterdagochtend zat ik voor het eerst samen met enkele mensen  voor het meiavondfeest 2010. We evalueerden de voorbije edities en er kwamen enkele (leuke en) nieuwe voorstellen op tafel. De 1e stap voor een geslaagd meiavondfeest 2010 is gezet. ’s  Avonds was ik traditioneel de garçon van dienst op de winterbarbeque van  KWB Ename.

 

Zondag 31 januari

Mijn ochtend werd gekleurd door twee héél geslaagde CD&V Nieuwjaarsontmoetingen. Eerst was ik aanwezig in Wortegem-Petegem waar premier Yves Leterme de sympathisanten toesprak.

Op het nieuwjaarsontbijt in Wortegem-Petegem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In Gavere mocht ik zelf toelichting geven bij de actualiteit en de Ampersand uitreiken aan de bewoners van Borgwal (home voor mensen met een beperking).

ik samen met de zwerfvuilploeg van Borgwal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In de namiddag gaf ik de aftrap van de wedstrijd KWIK Eine – Waarschoot. Het duel eindigde onbeslist op 1-1. Een resultaat waar Eine enerzijds tevreden mag zijn aangezien de late gelijkmaker maar anderzijds ook niet veel opschiet in het klassement.

Aftrap Eine – Waarschoot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De beelden van deze wedstrijd zijn trouwens online te bekijken op :

 

http://www.avs.be/documenten/video/sport1.asx

 (vanaf 3min47sec)

Geef een reactie

