Startmoment campagne met medewerkers en supporters.

Maandagavond gaf ik het officiële startschot van mijn campagne in zaal de Saksenboom in Meilegem. Met meer dan 100 enthousiaste medewerkers en trouwe sympathisanten maakten we er een gezellige avond van met een hapje en een drankje.

Onder leiding van presentator (en goede vriend) Johan Van Vaerenbergh gaf ik toelichting bij de campagne en  bij de politieke situatie waarin we vandaag verkeren.

Ik wil nogmaals al de medewerkers heel erg bedanken, die steun doet mij zoveel deugd en met zijn allen gaan we de komende vier weken keihard werken om op 13 juni een mooi resultaat te behalen.

Hieronder vindt u alvast enkele sfeerfoto’s terug.

Geef een reactie

