Campagneteam op dreef

Met nog een kleine vier weken voor de boeg draait mijn campagneteam op volle toeren. Ook voor deze campagne kan ik rekenen op heel wat vrijwilligers die zich keihard inzetten voor mij. Dit doet enorm veel deugd en ik kan het belang van deze mensen niet genoeg benadrukken.

Al mijn borden zijn beplakt en worden in de loop van volgende weken uitgezet. Vandaag deelde het “Iron-team de werkruimte met medewerkers van Robrecht en Kristof

Eén uitzondering, de eerste affiche plakte ik alvast zelf  in ons dorp, Ename.

Ondertussen zijn ook de beletteringen voor de wagens afgewerkt. De eerste auto’s met mijn sticker op de achterruit kan je vanaf nu tegenkomen op straat. U niet laten afleiden🙂

Geef een reactie

