Gelukkige verjaardag Stefaan!

Stefaan,

We wensen je een hele gelukkige 49e verjaardag!

Vanwege je gezin, het voltallige campagneteam en ...

.... al de buren!

happy birthday ( geluid aan)

U kan ook uw verjaardagwensen achterlaten via “reageer”…

6 Reacties to “Gelukkige verjaardag Stefaan!”

  1. Odette Pieters Says:

    Beste Stefaan

    Voor je verjaardag wens ik jou zondag Heel veel succes toe.
    Op mij, en de mijnen, mag je alvast rekenen.

    Odette Pieters, voorzitter CD&V Senioren De Pinte-Zevergem
    Lijsterstraat 38, 9840 De Pinte

  2. stefaan vercamer Says:

    Heel erg bedankt voor de verjaardagswensen en de steun!

  3. Andrea Aelbrecht Says:

    Beste Stefaan,
    Na mijn email op 31 mei, dat ik ook iets op mijn lever had liggen, kreeg ik van u een verhelderend antwoord. Ik weet nu dat jullie zich zullen blijven inzetten om ons volwaardig werknemersstatuut erdoor te krijgen.
    Op 13 juni zal ik mijn partij blijven steunen en mag u en de CD&V zeker rekenen op mijn stem.
    Voor vandaag wens ik u een heel gelukkige verjaardag en zondag voor u en de CD&V heel veel succes.
    Vriendelijke groeten,
    Andrea Aelbrecht, onthaalmoeder.
    Meesterstraat 61, 9100 Nieuwkerken-Waas

  4. bieke vercamer Says:

    Stefaan,
    Ik wens je een hele gelukkige verjaaardag en vooral heel veel succes voor zondag! Ik weet dat je er 100% zult voor gaan!
    Lieve groet en dikke kus!
    Bieke

  5. Ann en Karel Says:

    Stefaan,
    Nog even checken hoe het loopt met uw campagne, en ik merk dat je verjaart vandaag.
    Dus een gelukkige verjaardag, nog even volhouden tot zondag en vergeet niet op tijd te sporten daarna.
    Groetjes uit Zwijndrecht

  6. arnold Says:

    Stefaan veel succes met de verkiezingen

Geef een reactie

