Met 27 op één fiets

Met de langste fiets ter wereld zette ik op woensdagavond de eindsprint van de verkiezingscampagne in. Met 27 mensen op één fiets  vertrok ik van bij mijn thuis samen met mijn campagneteam & supporters,  voor nog drie dagen campagne onder het motto: “Sterke schakel, samen werken aan oplossingen”.

“Hiermee wil ik aangeven dat ook politiek teamwork is. Niet alleen binnen de partij zelf, maar ook met de andere democratische partijen. Het is nodig om ook na de verkiezingen goed samen te werken als we tot oplossingen willen komen.  Vandaar mijn pleidooi voor dialoog en gesprek. Met de langste fiets ter wereld wil ik die symboliek van samenwerken, van samen op de trappers duwen om vooruit te komen extra in de verf zetten.”

Hieronder vindt u sfeerbeelden terug!

In Het Nieuwsblad van donderdag 10 juni stond een artikel omtrent de langste fiets.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=462RBNIP

Ook AVS gaf aandacht aan dit leuke initiatief (te bekijken vanaf 18u (donderdag) tot 12u (vrijdag).

Eén reactie to “Met 27 op één fiets”

  1. castelein Myriam Says:

    Dag Stefaan,

    Van harte proficiat met je verjaardag. De zoenen zullen volgen. De langste fiets was een origineel initiatief. Zo stonden jij en de groep medewerkers extra in de kijker. Opvallen is de boodschap en dat is gelukt.

    Veel succes zondag!
    Op ons kan je rekenen.

    Myriam en Edwin

Geef een reactie

