Iedereen bedankt!

Na 4 weken lang campagne voeren, heeft het volk zijn stem uitgebracht. Na 4 verkiezingen na elkaar gewonnen te hebben, verloor de CD&V deze keer terrein. Zoals we dat ook zien bij zowat alle regeringspartijen in andere landen waar de voorbije maanden verkiezingen plaatsvonden. Het is blijkbaar niet evident om verantwoordelijkheid om te zetten in electoraal succes. Wij hebben de voorbije weken als enige Vlaamse regeringspartij het beleid verdedigd. We hadden daarbij vaak de perceptie tegen.

CD&V is niet uitgeteld. We hebben nog steeds een sterke ploeg en een sterk programma.
Vóór de verkiezingen zijn we altijd gegaan voor oplossingen. Daar blijven we voor gaan. Wij zijn bereid om te spreken met iedereen die ook oplossingen wil. Oplossingen die leiden tot een weerbare economie, een solidaire samenleving, een gezond budget en werkbare staatsstructuren.

Wat mij individueel betreft, met 18671 voorkeursstemmen ben ik herverkozen. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de steun & het vertrouwen. Dit doet enorm veel deugd! 

6 Reacties to “Iedereen bedankt!”

  1. vanden daele linda Says:

    EEN DIKKE PROFICIAT

  2. Piet Van de Gracht Says:

    Proficiat Stefaan,

    Ik vind die 545 stemmen in Kanton Wetteren zeker geen slecht resultaat.

    Ik ben supertevreden dat je verkozen bent !

    Je zal het in Brussel opnieuw zeer goed doen.

    Succes !

    • stefaanv Says:

      Piet,
      jullie hebben keihard gewerkt en ik ben jullie daar zeer dankbaar voor. Dankzij de inzet van zoveel medewerkers is het mogelijk geweest mij persoonlijk te handhaven zowel qua voorkeurstemmen als qua herverkiezing. Nogmaals mijn dank voor het engagement en de inzet. We zien mekaar nog wel eens binnenkort.

  3. Bert Segier Says:

    Stefaan,

    Een oprechte proficiat!

    Vriendelijke groet,

    Bert Segier

Geef een reactie

