Bedankingsfeestje in de Saks&Boom

De verkiezingen liggen nu ruim twee weken achter ons. De vermoeidheid ebt weg, de borden zijn op stal geplaatst en er worden nog evaluaties gemaakt. Het was heel snel duidelijk dat we deze verkiezingen niet gewonnen hadden. Toch wil ik iedereen die mij gesteund heeft, bedanken voor de inzet van de voorbije maanden. Honderden mensen hebben me gesteund in woord en daad. Dag en nacht werd er gewerkt, geplakt, gebust, gereden, gepland, gebeld, gemaild, geschreven, gevuld, … gevloekt ook en veel gelachen. 

Dit heeft er mee voor gezorgd dat ik herverkozen werd met 18.671 voorkeursstemmen. Net als in 2007, kunnen de mensen rekenen op mijn engagement om in de toekomst keihard te werken voor de uitvoering van mijn campagneprioriteiten. Maandag 28 juni sloten we “Campagne 2010” officieel af. Dit gebeurde aan de hand van een bedankingsmoment in de Saks&Boom te Meilegem.

Ik wil nogmaals iedereen van harte bedanken en vanzelfsprekend wens ik jullie ook een deugddoende zomervakantie toe. 

Hieronder vindt u enkele sfeerfoto’s terug.

Geef een reactie

