2500 euro voor Koester Ename

Vanavond ben ik symbolisch de cheque van 2500 euro gaan overhandigen aan Koester Ename, een lokale antenne van het Kinderkankerfonds. Katrien en Steven stonden weer garant  voor een zeer gezellig kader in hun groene tuin. Ik had heel interessante en leuke babbels met de mensen van de sloebertocht, van de wandelclub Comité 2000 en de verantwoordelijke van het Kinderkankeropvangcentrum van het UZ Gent, Annemie,  en natuurlijk ook met de vele andere supporters en bondgenoten van het kinderkankerfonds. Een héél aangename avond.

Om de twee jaar schenken mijn broer Sander en ik de opbrengst van ons meiavondfeest aan een goed doel. Dit jaar zijn we gegaan voor drie goede doelen: Koester Ename, een ontwikkelingsproject van de Zusters Bernardinnen in Rwanda (mijn zus Bieke is een zuster bij de congregatie van de zusters Bernardinnen) en de parochie Heusden.

Ik mocht vanavond mededelen  dat Sander en ik  2500 euro schenken aan het Kinderkankerfonds. We willen daarmee onze waardering en erkentelijkheid  laten blijken voor de inzet van  de mensen voor de kankerpatiëntjes. We wensen hun nog veel moed, doorzettingsvermogen en ook veel deugddoende ontmoetingsmomenten met de patiënten en hun familie.

Aan de meer dan 1100 mensen die naar ons meiavondfeest kwamen en die het daardoor mogelijk maakten dat we dit bedrag konden overmaken: een hele grote merci en tot op 30 april 2011!

Tot slot wil ik ook nog drie andere activiteiten aankondigen waarvan de opbrengst naar Koester Ename gaat: nu zaterdag tijdens de Museumnacht kan je bij Steven en Katrien terecht voor een optreden, maar ook voor een verfrissing en de opbrenst daarvan is voor het Kinderkankerfonds. Op 30 juli is er een Retrofuif in de feessttent op de parking van café ’t Eiland en tijdens de Feeste t’ Ename is er opnieuw een Kinderfeest op de Lijnwaadmarkt en kan je lekkere pizza’s eten. Allemaal voor het goede doel… Be there.

Geef een reactie

