The day after…

Er zijn nogal wat reacties gekomen op mijn stukje van gisteren. Relevante en ‘to the point’ en andere die eerder een ventilatie van een mening zijn over een aantal evoluties en politieke stellingen… Ik ga die de komende dagen allemaal beantwoorden.

Toch ook nog dit… Wie mijn blog goed leest en van goede wil is, die zal hem ook goed verstaan…. ik kan alleen nog maar eens bevestigen wat ik gisteren al zei…zowel de voorzitter als ikzelf zeggen eigenlijk hetzelfde… wij blijven bereid te onderhandelen… maar de voorzitter bepaalt als onderhandelaar natuurlijk hoe die onderhandelingen best worden georganiseerd …. CD&V wil dus  verder blijven onderhandelen ….. dat is en blijft onze positie… al sinds dag 1 na de verkiezingen….”

Geef een reactie

