Supporteren voor Geraldine en Toumaï!

Mijn zus Bieke is bij de Congregatie van de Zusters Bernardinnen. Zij hebben ook Zusters in Rwanda, Burkina Fasso en Tsjaad. In Tsjaad hebben de Zusters het project Toumaï gestart. Dat is een project om een schooltje te bouwen en les te kunnen geven om zo de kinderen toch meer toekomstkansen te geven.  Ik steun dat project zoveel ik kan.  Ook mijn  nicht Geraldine heeft haar schouders nu onder dat project gezet en organiseert een aperitiefconcert en muziekfestival ten voordele van dat project. Ik heb daar zeer veel bewondering en waardering voor. Geraldine is een laatstejaars humaniora en heeft op zo’n jonge leeftijd het lef om zoiets te organiseren.  Ik ben dan ook een vurig supporter van haar en nodig jullie uit  om op zaterdag 2 april naar de Buurtloods in Gent te komen. Be there and make the difference!

Geef een reactie

