Te gast bij Okra Boekel

Woensdagnamiddag (27/4) was ik te gast in Sint-Blasius Boekel. Ik gaf daar een lezing over pensioenen bij de plaatselijke OKRA-afdeling. Ik werd daar verwelkomd door een kleine vijftigtal enthousiaste senioren.

Volgende week dinsdag geef ik ook nog een lezing bij CD&V Maldegem en de week nadien ben ik ook te gast bij de senioren van CD&V Brakel.

Hieronder vindt u enkele foto’s terug van gisterennamiddag.

Eén reactie to “Te gast bij Okra Boekel”

  1. Stewie Says:

    Very nice! I like that!🙂 Keep up the good work!

Geef een reactie

