Dirk Van Wambeke uit Ename is winnaar Pronostiek “Marathon Wenen”

De winnaar van de pronostiek verbonden aan mijn vorige nieuwsbrief is bekend! De lezers konden schatten in welke tijd ik de marathon van Wenen ging afwerken en of er tegen dan een regering zou gevormd zijn.

Zoals velen onder jullie wel al zullen weten, had ik in Wenen een slechte dag. Ik liep de marathon puur op karakter uit en finishte na 4u44min.

Onder de vele inzendingen was Dirk Van Wambeke de gelukkige. Hij voorspelde dat ik mijn marathon in 4u25min12sec. ging afwerken en hij had bovendien ook de schiftingsvraag juist.

Er waren nog 2 personen die mijn tijd beter ingeschat hadden (nl. 4u59min.) maar deze hadden de schiftingsvraag niet juist.

Dhr. Van Wambeke zal nu uitgenodigd worden voor een rondleiding in de Kamer!

Nogmaals proficiat!

Geef een reactie

