KSVO – SV…. spannend

Er was de voorbije dagen nogal wat te doen omtrent een artikel dat in Het Laatste Nieuws verscheen over onze/mijn campagneborden… jawel het bord waarvan de foto in mijn vorig bericht stond:  SV Oudenaarde…. met nieuwe ploeg. Oranje letters op een zwarte achtergrond…. De manager van KSV Oudenaarde (clubkleuren geel-zwart:)) zijn euro was niet direct gevallen en hij vond dat ik  misbruik maakte van de de naam van KSVO. Hij dreigde met een rechtszaak, het laten weghalen van de borden,….. totdat zijn euro dan gevallen was zeker. Hij belde mij vorige vrijdag op om zich uitgebreid te verontschuldigen dat hij het allemaal zo niet bedoeld had, men er in de krant iets anders had van gemaakt,….

Zijn excuses zijn aanvaard en mijn campagne geslaagd🙂. Het was een knipoog naar de eigenlijke cmpagne-affiche die deze week geplakt wordt. Wij willen vooral benadrukken dat politiek een ploegsport is en niet alleen afhangt van de leider (SV), maar dat het resultaat afhangt van de ganse ploeg. En dat sommigen met mijn initialen SV de associatie maken met het voetbal wijst er op dat ze de boodschap begrepen hebben:).

Geef een reactie

