Meiavondfeest 2013 terug een groot succes!

We waren dinsdagvanavond met meer dan 1300 mensen op het jaarlijkse meiavondfeest van mijn broer Sander en mijzelf in Puyenbroeck te Wachtebeke.

meiavond1

Ik ervaar dat als een enorme bemoediging en steun voor ons politiek engagement. Bij de start van een zeer belangrijk verkiezingsjaar doet dat heel veel deugd. Ik geloof in de kracht van ons politiek verhaal, dat vooral een verhaal van evenwichten is. Dat is niet altijd een gemakkelijk verhaal tegenover het opkomend radicalisme, tegenover de simplistische voorstellen van sommigen, maar het is een rechtvaardig verhaal. Het komende jaar zullen we het dus vooral van de kracht van onze overtuiging moeten hebben. In onze provincie hebben we daarvoor een heel sterke ploeg van collega’s in het parlement, de provincie en de gemeenten. De uitslag van de gemeente- en provincieraadsverkiezingen sterkt mij in die overtuging. Ik ben dan ook dankbaar dat vele mensen ons daarbij steunen. Nogmaals bedankt aan alle aanwezigen voor de steun!

Hieronder vindt u enkele foto’s terug van het feest:

meiavond5
meiavond2
meiavond4
meiavond7
meiavond8

Geef een reactie

